julafton!

Tjaaaa! 

Imon smäller det, en 8 timmars resa till indien! Har inte börjat packa än så jag får la ta och göra det nu men först tänkte jag berätta lite om det senaste dagarna. Mellandagsrean har ju börjat nu så jag har varit på stan två dagar i rak och köpt av mig lite pengar! Det är grymt mycket folk på stan asså, riktigt jobbigt faktiskt. Man har bara lust att gå in i alla affärer och ta alla kläder, hahah! Jag fick en gitarr i julklapp som jag bytte idag till en annan och är riktigt nöjd nu! Efter det åkte jag hem och åt lunch och efter det åkte jag till allum med mamma för att köpa crocs till indien, köpte också en bh =) nu kommer det lite bilder från julafton men inte på julklapparna. ska lägga in bilder på det sen, lovaar!

firade hos min morbror och här är alla dem som var där, hahah!

världens gulligaste kusinbarn!

kalle anka är ju en tradition asså!


santa!

fick rosa hörlurar, *matchar* till skalet!




lite bilder från julafton!

Först ska jag packa och dusha sen så lägger jag in bilder på alla nya saker jag har fått i födelsedagspresent och julklapp, och saker som jag har köpt det senaste dagarna!


puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0