ett brutet hjärta!

Hejsan allesamans!

Nu sitter jag i min soffa och chillar lite, ska plugga engelska också för har prov på onsdag! På onsdag fyller jag år och på fredag blir det tjejmiddag med dem bästa!:D idag har varit både en rolig dag och en förfärlig dag, känner mig lite ledsen för en sak men tar inte upp det här.. Hoppas ni mår bra där hemma iallafall! Asså seriöst, saknar att vara kär, det är ju meningen med livet och det är ju fan kul att ha någon att tänka på men känner inte så för nån nu:(( ajaaa..., schemat ikväll blir väl att blogga klart , checka facebook, dusha , städa lite och pluuuugggga!


HADEGÖTT!


pusssss

Kommentarer
Postat av: Ledsen?

vad är det som har hänt Tova?

2011-12-06 @ 18:15:17
Postat av: tilda

Snygg skjortaa:)

2011-12-07 @ 16:40:38
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: nyfiken <3

vem var du kär i senast då??

2011-12-09 @ 23:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0