härliga dagar med dom bästa!

Dem här dagarna har varit underbara om man säger så asså! I Söndags så var jag med Hilma och Issa efter matchen och vi sov över hos Hilma. Igår Stheeekte solen och vi vara ute hela dagen och solade åt pannkakor m.m, den kvällen sov vi hos mig också. Och Idag har vi bara varit ute och chilllat läget.., vi satt upp studsmattan igår också och det gick ju jättebra dem förska försöken (hosthost) Tur så fick vi hjälp.
Jag har tagit en hel del foton ska ska visas på bloggen och det blir en del..
Nu sitter jag i sängen och jag ska surfa lite på datorn och sedan ska jag ta och drömma sött.

pst; avundsjuk på Klara och Sanna som ska dra till Ullared imon!

pusspårompen&kraaaamm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0