Vad ska jag skriva för rubrik??

Tjena  hejsan bloggen!!
Idag har jag börjat dagen med att spela en match och det blev 4-4. Sen så har jag varit med Tilda och Eira, vi har tagit lite kort, och nu kollar vi på en film och den tog precis slut men aja. Nu kommer lite bilder och så ses vi ses kanske.




Detta var ett par kängor som är jättesnygga och dom passar till hösten som kommer nu:)


målat naglar suddig bild sorry:)


Denna filmen såg vi och den var as grym!!;)

Detta var lite bilder från dagen, hörs senare eller imon så:)

Kram


Kommentarer
Postat av: klara

sorry tova men det blev 4-5 till dom:/

Malin och josse sa det på träningen:)

2010-09-05 @ 21:16:17
URL: http://klaracecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

tova min fråga malin, tror hon sa det.....:)

2010-09-06 @ 21:26:06
Postat av: tilda

Den filmen var dålig! ;):)

2010-09-19 @ 11:26:37
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0