Tilda sover över

Godkväll allesammans!
Nu har jag och Tilda kollat på en film som hette Miss secret agent, den var väldigt bra och jag rekomenderar att ni ska se den:) Idag har jag varit med Sanna också, vi busringde hela klassen och det gjorde vi igår med men det var kul;) Jag lägger ut lite bilder imorgon kanske men ikväll får ni väl nöja er med detta inlägget.
Vi hörs imorgon när jag har vaknat eller så och jag kan göra ett videoinlägg för kameran är laddad nu men det kommer imorgon isåfall;) Hadet




Kram

Kommentarer
Postat av: milias

gillar din header o bilden på dig så vackert

Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-09-03 @ 23:23:50
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0