Sleep over

Hejsan!
Nu är jag med Johanna och vi har kollat på idol och så kollade vi på en film som hette någoting??
Vi åt typ allt man kan tänka sig, glass, godis i stora mängder, glass i stora lass, chips, dricka, nötter, vindruvor och choklad. Känner mig ganska tjock efter denna festen! HAHA!<3
Ikväll sover Johanna hos mig och vi kanske ska ha fotodag imon. Jag är ledsen för att jag inte bloggade igår men nu så kommer lite bilder:)


foto: johanna

Jag Hilma och Wilma lockade Johannas hår efter skolan:) foto: jag

foto: jag

glass i stora lass:)


Kram

 


Kommentarer
Postat av: eiralinnea

hehe, hon skrev aldrig att hon fotat den bilden..;)

2010-09-25 @ 10:58:18
URL: http://eiralinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0