Bio

Hejsan allihopa idag blir det bio med Tilda och vi ska kolla på i rymden finns inga känslor och den verkar jätte bra!! Kl 16.45 börjar den och jag och Tilda ska hämta den en timma innan. Idag har jag och Tilda inte gjort ngt men nu blir det bio och det kommer bli skitkul! Nu tänkte jag lägga in lite bilder på dagensoutfit och bilder på kläder som jag fick av tilda för några dagarsen.

En tjocktröja som jag fick av Tilda.


Dagens outfit fick denna tröjan av tilda me:)



Ett gulligt linne som jag fick av Tilda;)


Sen så fick jag en annan tröja men jag lägger ut en bild på den efter bion!! Puss




Kram








Kommentarer
Postat av: tilda

snyygga tröjjjjjor!!""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L)

2010-09-11 @ 21:11:12
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0