magsjuk

Hejsan alla goingar!
Igår natt hade jag så himla ont i magen, jag trodde att jag skulle dö!! Kl 4 på natten hämtade pappa en hink och jag skulle kräkas och kl halv 6 eller ngt så fick jag en reflex och jag började kräkas i spannen.
Sen så bloggade jag inget igår för jag var helt yr och jag ville inte resa på mig. Jag kollade på en film och så drack jag typ 4 glas vatten en halv flaska saft och typ tre klunkar oboy. Jag åt ett bett på en rostad macka och inget mer under hela dan!! Nu sitter jag och övar inför engelska provet tills imon:) Snart ska jag gå ner och hyra en film och ta det lite lungt;) Nu kommer det lite bilder som jag lovat er;)

Bilder från helgen med världens bästa SAMARA, SANNA, HILMA OCH KLARA!!!!<3

foto: jag redigerad: jag


foto: jag redigerad: jag


foto: sanna redigerad : jag


foto: Klara redigerad : jag
 Detta var lite bilder som jag redigerade snabbt:)
Nu kommer lite vanliga bilder ;)

Efter jag har kollat klart på en film ;)





Kommentarer
Postat av: klara

jag tog den sista bilden!!!!!!!!!!!!!!!:)

2010-10-19 @ 17:05:44
URL: http://klaracecilia.blogg.se/
Postat av: klara

menade du förlåt för att jag tog den siista bilden.

ändra bara inlägget då :)

2010-10-20 @ 14:56:54
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0