Landet:)

Hejsan!
Idag åkte vi till landet för att att fiska hummer och sova där en natt. Min morbors fru och min morbor är med också och vi ska äta hummer krabba och plattfisk som vi har fått till middag;)
Igår efter stan var jag och Wilmapå frankes med hennes mamma och pappa, vi fick varsin cola och lite chips;)
Nu sitter jag i vår soffa och vi har ätit lite lunch för en halvtimma sen.
Förut när vi kom hem från fiskandet så var jag jätteblöt och frusen så jag och mamma blev tjutsade hem och då åkte dem andra och fiskade mer. När vi var hemma så satte  vi på oss myskläder och tände spisen och så gjorde vi varm choklad och goa macker:) Det var riktigt mysigt!!!
Nu spelar jag bomb it 2 så bye bye:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Klara-KlARACECILIA.BLOGG.SE||

Sv;Tova det står i inlägget! Kram

2010-10-03 @ 00:55:13
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0