ibland är livet orättvist!!

Hejsan!
Jag har inte bloggat så mycket för att jag har varit lite deppad för min sötnos lakris dog igår:(((
Jag kan inte förklöra hur jag kände mig gårkväll!! Klara vet hur det känns, hennes hamster dog i måndags!!
Jag tänker på det som Klara säger att hur känns det att förlora en människa som man känner nära...!!
Det måste vara fruktansvärt!! Nu är jag med Johanna och vi tagit lite kort på honom och det känns som om man har en klump i halsen när man tänker på det!!Jag kom ihåg när jag fick min första hamster, Hugo. Då var jag överlycklig och sprang hem efter skolan för att gosa med han men nu har man tappat det, Hugo blev ungefär två år och det känns skönt att han bara somnade in, jag hade inte velat att han skulle lida av ngn sjukdom eller brutit
benet eller ngt! Sen kom jag ihåg hur mycket kärlek jag gav till dom när jag hade fått dom, städade buren en gång i veckan, han fick krypa under tröjan och springa i en liten boll i hela huset när jag var borta en stund, äta pannkakor med mig mm!! En gång när jag hade rasmus så blev det ju lite synd för locket till buren var öppen och så var han borta men jag tror att tussan hade släpat ut honom, det var ju såklart jättetråkigt!!
Nu har jag och johanna druckit varm choklad och nu kommer bilder!!! :)




Detta var lite söta bilder på min älskling :(
Nu ska jag och johanna kolla på film mm.

Sen så ska vi lägga in lite andra bilder;)

Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0