adam

Hej alla goingar!
Nu sitter jag i min soffa och jag har precis ätit middag med HELA min familj! För idag kom min äldsta bror hem och han ska sova här över natten :D Förut vad jag med Johanna och Klara, först så spelade jag och johanna singstar en ganska lång stund, efter det spelade vi gitarhero och efter en lång stund ringde Klara:D
Igår kollade jag och Klara på the last song hemma hos mig och idag lämnade vi tillbaks den :)
Jag får väl hitta eb gammal bild som jag inte har visat er för det är fortfarande inga nya bilder :(

Det blev en rolig bild på klara, brukar faktiskt göra slumpen ;)

 

Puuuuuuuuuuussssssssssss!!


Kommentarer
Postat av: klara

vad är det för gammal konstig bild på mig då ? :D

HAHA!

2010-10-24 @ 21:45:51
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0