åååååååååååååhhhhhhhhhh

Heeej!!
Nu har jag smittat mina föreldrar också!!
Mamma mår skit dålig och pappa har feber, hur jobbigt blir det inte!! Nu måste jag gå ner och lämna en film som dom hyrde igår.... INGET KUL! Aja, sånt är livet. Nu har jag kommit hem från skolan jag har inget planerat idag, jo jag ska öva på läxan ;) Nu ska jag ta ngt gott att äta , har fortfarande ont i magen sen jag kräktes men jag är inte sjuk :D !! Ni får ha det så bra sålänge så kommer jag med lite bilder senare tror jag :))))):)))):)))

Kramisar :)

Kommentarer
Postat av: sanna

det kanske skulle vara smart att vara hemma idag också?:)

2010-10-20 @ 19:03:28
Postat av: klara

tova..... om man precis har vart kräkis och har ont i magen tror jag man ska va hemma så man inte smittar......

2010-10-20 @ 21:42:55
URL: http://klaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0