irriterad

Hejloo!
Nu håller jag och tilda på att kolla på kläder som vi ska köpa, har hittat en en!
Men jag är skit irriterad på att jag inte hittar mappen med alla bilder när jag är inne på picnik!:/ Jobbigt asså, det får bli lite oredigerade bilder idag:/


Gillade denna bilden på min mamma så går men den är väldigt höstlig!:)

outfiten från i förrgår, jeans från min brorsas flickväns syster!

bilder från begravningen:'(


Det står fel på namnet men det var inte jag som gjorde korset! Det ska stå Lakris:)(L)


gillar denna!:)

Tilda Jag och Klara lagade pancakes och dom blev asagoooaa!!

mmm..

Sen gjorde vi hallonsyllt också..:)

 

Kramisar!

Jag lägger ut mer inlägg men nästa inlägg får det bli en massor bokehbilder!:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0