snart är det dags för en fotbollsmatch

Hejsan!
Hett hett hett är det var jag kallar idag, jag har typ svettats ihjäl!
Okej, för en gång skull ska jag skriva hela dagen, värkligen allt jag har gjort!
Ja, jag gick upp ungefär kl 7.50, jag ville ha lite tid på mig för vi började kl 8.50.
Sen gick jag ner och jag kännde lukten av pannkakor!!
Någotting jag nästan aldrig har fått till frukost! Mamma hade kvar lite smet från lunchen i tisdags.
Så gott var det! Aja, sen gick jag upp till mitt rum och klädde på mig ett par jeansleggings, ganska blåa,
och ett mörkblått linne, och en adidaströja, och till sist men inte minst min enorma hårspenne som har har fått
av Hilma. Sen borstade jag tänderna, jätte intressant! Och till sist gick jag till skolan.
I skolan var det inte så många i klassrummet änn men det ökade mer och mer.
Sen hade vi lite lektioner, orkar inte berätta det nu men vi hade lite raster, bamba och lite andra saker.
La la la la la, sen när  jag kom hem så trixade jag och Wilma exakt som igår. Jag slog mitt record, eller jag vet inte om jag har gjort mer men som jag minns iallafall, det är inte många för er men för mig som är usel på att trixa gjorde 28, hehe!! Sen kom jag hem och då kollade vi på lite bloggar och lite andra saker.
Och nu sitter jag här och skriver till er där ute någonstans. Ska snart ha match och jag måsste göra läxan , har typ inte gjort den så...   
Det var en liten saga om vad jag gjorde idag!! Ska ha en mysig torsdagskväll, hoppas att ni också får det;)





pusssss!!




Haha, Tilda hittade mig!! ganska gammal bild.


ååhh vad gulligt jag leker lite med en docka;);););););)



Asså skit vilka sjuka bilder men jag får bjuda på mig själv!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0