kör i tre timmar på en fredag:(

Hejsan hejsan!
Idag började skolan kl 8 inte 8.50, och vi hade lite läsning och gjorde engelskan,jag fick alla rätt woho!!;)
Sen hade vi lite raster, bamba, och roliga timmen. Idag var det Jonathan och Nora som hade roliga timmen,
för dom har inte haft det någon gång så camilla bestämmde det. OM en halvtimma ska jag gå till aulan för vi ska
träna med kören i tre timmar!! Och sen efter matchen igår kunnde jag inte blogga för jag var tvungen att göra läxan men jag kan säga att jag stog i mål första halvleken och andra halvleken stog Kristina. Jag släppte in några mål men Kristina släppte in två:) Så vi förlorade:(:(:(:(:(:(:(:(
Jag bloggar mer sen ;)





pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0