Hej, jag har inte hunnit blogga så mycket:(

Hejsan!
I onsdag så var jag på stan men Wilma, jag köpte en present till min bror för han tar studenten.
Det blev en grythandske och en visp och lite chokladbitar;) Sen är det morsdag på söndag så till mamma köpte jag en fin tvål och servetter med hjärtan på lagerhouse. I torsdag skulle jag klippa gräsmattan och så där men när jag skulle plocka första maskrosen ungefär brennde en humla mig, skit vad det sves och hela mitt finger svullnade upp!!:( Och Idag har vi stora dagen, min brorsa tar studenten idag och vi ska snart åkte till hanns skola för han ska ju åka på flak;) Nu har jag jätte brottom men jag ska försöka lägga in bilder från festen;)



Pusss!!

Kommentarer
Postat av: Tilda ✫

ÄR det gbd som har gjott din header??????????(L)

2010-05-28 @ 16:59:30
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0