Bilder från studenten;)



Mina nya skor, till skolavslutningen;)


Min nya klänning till skolavslutning:)

Ja och mina två bröder Kasper och Adam:)


Här får inte ni plats;)


Jag har fått ett kusinbarn!! kolla vad söt hon är, hon är 62 dagar och hon heter Sigrid:)


Sanna familj var bjuden på festen:)


Johan skrattar för fullt!!;)


Kevin och jag ;)



Detta var lite smått och gott från studenten, nu ska jag sätta upp min stuttsmatta;)
Ha en bra söndag!! Ikväll ska vi äta middag hos min bror Adam:)




pusss!












Kommentarer
Postat av: Matilda♥

va ? ska du ha den på skolavslutningen ! då har vi likadana...

2010-05-31 @ 20:26:05
URL: http://maatildisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0