är lite yr i huvudet!!

Hejdu som läser nu!! Nu har jag ätit middag, grillat=mums!!
Förut så var jag ju på liseberg och det var otroligt roligt, men är lite yr i huvudet!!
Jag ska lägga över lite bilder från min mobil och lägga ut men det kanske inte blir idag:(
Imorgon så ska jag också gå på liseberg med tilda och då lägger  jag ut bilder från i morgon också.
Sen så köpte jag guldpass och det var faktiskt bra pris för att ha det hela 2010, bara 1345 tror jag,
sen så vet jag inte om ni tycker det är bra pris men för hela 2010!!
Jag har inte så mycket mer att säga men vi hörs när jag har tid;)





pusssss!!


Saker jag åkte idag:

♥ ballder

♥kanonen

♥parishjulet

♥uppsvinget

♥höjdskräcken

♥ floomride  vet inte hur det stavas men ni förstår;)

♥ kollerado

♥ gasten 

♥jutebox      vet inte hur det stavas men ni förstår;)

kommer inte ihåg om vi åkte ngt mer men det var väldigt kul!!

kram tova<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0