hejsan

Hejsan, nu kan jag lägga över lite bilder från dom tre senaste dagarna ungefär och så får ni se lite hur min bästa kompis er ut här på härön:)

Idag har jag varit med clarissa och vi har badat hela dagarna långa och så har vi fikat lite och gjort lite andra saker som jag inte orkar skriva just nu men nu på kvällen så sitter jag och tar det lite lungt och har precis druckit upp en stort glas mjölk, haha det förväntade ni er inte ni trodde säker att jag hade deruckit saft eller något men ikväll blev det ett stort glas röd mjölk!!!:):):) <3

Bilder<3










Hanna en jätte snälk kompis:)


bästevänn !!!!! lägger ut resten av bilderna imorgon!!;)

pussssssssssssssss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0