Ulrik munther:)

Hejsan!
Nu sitter jag och lyssnar på Ulrik Munther som vann lilla mellodifestivalen, han är bar för att vara typ 15 eller 16 eller asså något sånt var det:) http://ulrikmunther.nu . Sen så har jag kommit hem från ett underbart kalas precis och jag vill tacka er Eira och Tilda det var super och jag hoppas att ni är nöjd med eran present!!
Vi hade femkamp och det var jag Nina och Eira i ett lag och Tilda, Sanna och Ellen i det andra laget och först spelade vi cub eller jag har ingen aning hur det stavas men ni förstår säkert! Sen så var det en lek där man skulle stoppa fem st mynt i mellan skinkorna eller asså klämma fast dom....  tagning två: hur ska jag förklara det här men aja, mitt lag vann hela femkampen och vi ägde!! Sen så kollade vi på bröllopsfotografen och åt cips...
Och vi åt pizza och den var ljuvlig, och så gjorde vi dansstopp;)))
Till present fick dom var sitt album som var blommigt svartvit, och i den hade jag satt i gamla kort och skrivit lite om varje kort och jag hoppas att det väcker lite gammla minnen för er!! Jag älskar er sjukt mycket ska ni veta!!:)<3<3 Nu funkar mitt internet så jag får la passa på att lägga ut lite bilder från midsommar!!XD



Jag hatar brännmaneter!!


Jodgubbar= mums!!

midsommarkrannsen: klar!!

Jag skulle igentligen lägga ut detta i onsdags:) men jag lägger ut mer bilder när jag har tid:)

puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0