segling:)

Hejhej!
För två dar sedan så var jag med astrid och vi badade frallor och vi sållde alla vi gjorde typ 35 st och vi tjärnade 200 ungefär och ingridienserna kostade typ 40 och så fick astrid 40 kr av mig för hon hjälpte till:) Sen så badade vi och så körde jag över henne men min gummibåt när hon skulle hem. Igår så seglade vi som vanligt och så åkte vi ut till öppna havet och runt ett berg och det var jätte kul!!  Idag hade vi seglaskola och vi kapsejsardem, jag har ingen aning hur ddet stavas men ni förstår säkert:) Sen så kom jag precis hem från piratjakten och då så skulle man klä ut sig till en pirat och så hade vi som en frågesport runt ön  och så grillade vi och badade och det har varit sjukt kul ska jagsäga er!! Jag vet inte hur jag ska göra med att lägga in bilder men jag får göra det ngn gång när jag gör det på min dator för jag vill ha alla sommar bilder på min dator och inte på pappas så det blir inte så mycket bilder på ett tag men det kommer mer efeter sommaren och då menar jag värkligen tusen bilder hehe ;))   

hade gött!!(L)

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0