frammåtvollt testa det :)

hajhaj:)
Jag har en hel del att berätta igår så lärde jag mig att göra frammåtvollt på trampolin till vattnet, det är så jädra skön känskla första gången man gör det då blir man värkligen hur nöjd som helst och det är roligt också:)
Idag var det sista dagen i segla skolan och vi hade en tävling först och jag seglade med en båt so var sönder i seglet och det kom dom på efter tävlingen ochdå kom jag sist sen efter det så var det min kompis astrid som fick samma båt som mig och då kom hon näst sist eller ngn så det sög värkligen men sen så seglade jag och astrid en liten större segelbåt ensamma bort till magasinet eller asså det var en triss som vi seglade med och på den så är det två segel och det var första gången men det var skit kul och sen så har jag och astrid bestämt oss för att vi ska segla ner med trissen ner till kyrkesund!!:) Men när vi lärarna skulle lämmna alla bokaler och priser så vann jag för bästa kapsejsningen och det är när man vällter med en båt och det gjorde jag när jag jippade om ni vet var det är hihi:) nu är ja super trött och måste sova men ni får ha det nice ;) bye bye

pussilissisnussidussirussimussijussipussiXD


Kommentarer
Postat av: sanna

jippade typ som jippie :D

2010-08-02 @ 10:28:10
URL: http://eendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0