More pictures..

Halalalalalooo.
Idag hade vi gramatik prov och det gick väl bra, efter det tog jag och klara en break och gick till ica:p
Efter skolan passade jag på att vara med lite friends, Klara Wilma och sen kom Sanna ;)
Vi spelade kort och busade lite som vanligt ;) Imorgon bitti ska jag försöka att klämma in med ett inlägg (outfit)
Måste ju passa på när jag har fått ett stativ som det kommer bilder på nu och lite andra också :D











Min presentkalender :p
Mer bilder kommer imon från kalaset :D

Pööözzhh<333 nee ska inte vara en fjortis;)



Kommentarer
Postat av: tilda

Ääh va fubbit att du fick ett stativ!! :):)

2010-12-10 @ 09:43:55
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0