m-m-många b-b-bilder

Heejsan coolingar;)
Nu sitter jag omringad av läxor, dator, kamera, mobild mm:D
Nu kommer en massor av bilder på vad jag har fått och det kommer bli i tre omgångar med lite olika bilder :D

             

där var jag ful men jag böhöver lite hjälp ska jag behålla tröjjan, va ärliga för den kostar mycket!!<3
           
jeansen är också nya, cheepmonday, dom är skitsköna;)
          
Fick två halsband av min brorsa, han tycker att dom var snygga för att dom var funkiga :D :p


fick en sjal av min kusin och hennes familj:D

Oj kolla min läpp:p

springbyxor :D Ska köpa ett gymkort för 600 imon i tre månader ;)

                          
leggings :D

Jag lägger ut mer bilder imon ;)


Puss puss


Kommentarer
Postat av: tilda

fina sakerr! :):):):):))::)))

2010-12-08 @ 21:55:19
URL: http://tildaholm.blogg.se/
Postat av: tilda

vart ska du gymma förrästen?? :):):)

2010-12-08 @ 21:56:01
URL: http://tildaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0