julklappar:p:p



 vinterhårband eller vad ska man säga:)




denna köpte jag på rean idag, den kostade 300 men det var 50% rea så jag fick den för 150 :p

denna fick jag i julklapp men jag tog med den till stan och jag skulle kolla om den var på rea och det var 75% rea på den så jag lämnade tillbaks den och köpte den för 50 istället för 200 :p

ny väska :p man kan ha den som handväska också men jag tog bort dom repen sålänge ;D

härliga sockar av mormor :)

cykelbyxor;D

träningshanskar :)

schal av brorsan

två mönster på den ;)


i got photoshop:D

plånbok med 25 fack, gött :p



sju biobiljetter  :p

presentkort på åhlens,

springskor:p

världens goaste morgon rock ;)
Detta var mina julklappar och jag är jätteglada för alla, TACK!!!:D

pussspuussss

Kommentarer
Postat av: sanna

åh vad mysiga julklappar!

va gärna med i min frågestund, uppskattar varenda fråga, :)

2010-12-26 @ 15:49:20
URL: http://duvethonsannna.blogg.se/
Postat av: emma - byyemma.blogg.se

fina julklappar hoppas du blev nöjd :D följa via bloglovin? :D

2010-12-28 @ 12:25:50
URL: http://byyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0