ååhh kommer inte på ngn rubrik!

Tjena hejsan! Idag har jag ägnat min tid till att vara med Johanna, Sanna och Wilma. Vi spelade fyra mannakotte som vi nu har gjort i tre dagar i rad typ XD!! Men Sanna och Wilma var bara med oss i två timmar ungefär för att jag och Johanna  skulle baka inför fotbollen dock så blev det inte till fotbollsmatchen för vi hade inte så mycket tid så vi bakade havreflarn och åt det på mitt rum och hade det lite mysigt!! Vi har fotograferat sjukt mycket också, tex microbilder i mitt rum. Nu kommer det bilder från idag och bilder på alla våra kameror i min familj!!
Hope you enjoy it!!:)



En videokamera:) SONY

Asså detta är ngn gammal kamera som ja inte använder men jag visar er den ändå!

Våran nikon D90


Nikon D90

Mi systemkamera! Nikon D3000

En digitalkamera från jultidningar, den är dålig!


söte tussan
foto: jag

haha kolla mitt hår!










Jag vet inte vad det här var för ngn bild men jag bjuder på mig själv hehe, pinsamt!:)
Detta var lite macrobilder som jag och Johanna W har tagit men vi ses imon tror jag;)

Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0