Träning

Tjena hejsan! Nu sitter jag och har precis dushat klart efter en hård träning! Åt precis lite middag kött och potatis och känner mig mätt och klar för natten:) Idag har jag varit på ett kafe med Wilma och jag tog en jättegod bulle med lite rött te, det spöregnade ute men det var skönt att bara sitta där och slappna av! Sen så åkte vi hem och då målade vi naglarna, målade mina tånaglar blåa;) Sen så spelade vi kort och åt lite lunch.
Ledsen för att det inte blev några bilder i detta inlägget för nu säger jag adjö och så ses vi imon:)


Kram

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

okok :) nej jag gör inte så mycket :P

2010-08-18 @ 19:58:05
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0