Jossan

Hejsan,
idag var jag tvungen att vakna jätte tidigt för att jag skulle till min syssling jossan och mina föreldrar skulle på min mammas morbror sven förhanfyller 90 år;) jag och jossan har cyklat lite omkring och köpt glass med amelie,  jossans kompis. Sen så skulle jossan ha fotbollsträning så jag kollade på en 40 min sen så gick jag till ica och köpte risen.
Efter det så kollade vi på ishockey en stund och sen så beställde jag och jossan pizza, eller hur var det grymt att dom kommer hem med pizzorna :):)!! Och sen så måste ni se på storlekarna på tidningarna här i lysekil, asså dom är mer än dubbelt så stora som i göteborg;) Aja, nu sitter vi och lyssnar på musik i hennes rum och hon har precis gjort världens finaste inbakade fläta!! ♥ ¨harebra pussar!!<3





hon är 97:a XD

Kommentarer
Postat av: sanna

är hon bra på fotboll?;) haha fina bilder!

2010-08-07 @ 12:10:58
URL: http://eendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0