Havet

Tjena hejsan! Nu sitter jag här och känner mig väldigt kryddig, nej men jag Tilda och Eira har badat i havet nu och det var riktigt salt! Provade faktiskt att hjula från bryggan ner till vattnet, testa det! Vi tog oss en liten promenad på bergen och det har varit varit riktigt varmt idag och lite blåsigt men som tur var så skulle vi åka kl halv fyra så det började regna exakt då, och jag menar värkligen spöregnat!! Aja, nu är vi hemma hos Tilda och jag tänkte lägga över lite bilder från gårdagen och från idag, hope you enjoy it!





Detta var bokeh bilder som jag Tilda och Eira tog i går kväll om ni vill veta mer gå in på
http://tinkerbella.blogg.se .






Vi kollade på the proposal i fredags hemma hos Eira!!
Sen påväg till Tilda såg jag en padda!




Det var paddan:)
Eiras mamma var borta på den kvällen och hon ville inte sova själv så hon sov med oss och på kvällen hade vi jätte mysigtXD

Tog kort på eira när hon tog kort;)



Igårkväll tog vi kort på solnedgången=)



skarp


oskarp




Tilda vid havet:)




tilda in action

med denna bilden säger jag adjö kära läsare!!












 

 


Kommentarer
Postat av: Minora

Hej ! (:

bara en snabb fråga. hur har du fått en bild på dig i menyn? skitfin designing!

2010-08-16 @ 20:31:45
URL: http://minoraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0