fotoblogg... Hmmm

Hej!
Jag vet inte riktigt om jag ska göra om min blogg till en fotoblogg eller så gör jag bara bara så att jag skriver fortfarande om vad jag gör på dagen och outfits och sådant men lite mer coola bilder som jag gör om på picnic kanske och sånt. Nu har jag precis ätit en korv och bröd till lunch, vi hade inget hemma:(
Men det var en sak jag skulle berätta för att när jag var hos jossan så var jag på stan innan och då glömde jag att berätta att jag hittade två jätte söta toppar och så åt jag cesarsallad på en resturang love it!!:)
Nu har jag faktiskt tagit lite kort på en cd-skiva med vatten droppar på, blev faktiskt inspererad av malin hedmans blogg, hon är jätte bra på att fota fast jag gjorde inte exakt samma som henne=)

seeya;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0