Härligt, men pust!!<33

Tjena tjena!! Nu, äntligen har jag bytt blogg och bloggnamn, jag kan börja blogga som vanligt igen.
Idag har jag varit i skolan och haft slöjd, och jag håller på att göra ett katthus till min katt. Precis nu kom jag hem från en match och det gick inte så bra, vi förlorade med 3-1.
För en liten stund sedan så dushade jag och jag är ganska trött så jag vet inte hur länge jag sitter uppe till men ett tag iallafall. Jag hoppas att ni får en bra valborgsafton... själv ska jag åka till landet med några kompisar!!
ha det gött !!


pusssi<33
 


Snart så lägger jag ut min nya header!!

Kommentarer
Postat av: tilda

var bara tvungen ;);););););)

2010-09-11 @ 21:13:24
URL: http://thiisiisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0